ششمین دوره اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری، در روز سه شنبه، 9 خردادماه 1401 درمرکز همایش های بین المللی سازمان صدا و سیما ج.ا.ا ، با حمایت دستگاه های اجرایی دولت و با بهره گیری از دانش و تجربه اساتید برجسته کشور برگزار شد.
در این دوره شرکت های مختلف صنعـتی، تجاری و خدماتی از سراسرکـشور از نظر مشـتری مداری مورد ممیزی و ارزیابی قرار گرفتند که مولفه های ارزیابی آن ها عبارت بودند از: ویژگی های مدیران مشتری مدار، شناخت درست مشتری، ایجاد اهمیت در سازمان جهت مشتری مداری، خدمت به مشتری، احترام برای مشتری، احساس برنده شدن در مردم، بهره مندی از توان مردم به عنوان مانع اظهارات مخرب، افزایش ظرفیت انتقاد پذیری سازمان، هدایت مردم برای ارائه انتقادات سازنده و پاسخگویی سریع و صریح به انتقاد سازنده مردم .

 

اهداف اجلاس :

      • حمایت و توسعه کسب و کارهای دانش بنیان از طریق تجاری سازی
      • بررسی زیرساخت های کشور جهت خودکفائی در تولید و اشتغال آفرینی
      • تعیین و تبیین نقش استانداردها در توسعه و بلوغ نوآوری
      • بررسی انعکاس صدای مشتری در تامین نیازهای تولید کنندگان و توزیع کنندگان
      • اشاعه فرهنگ شاخص رضایتمندی مشتری و کیفیت در بازارهای رقابتی ملی و بین المللی
      • تقویت استراتژی های سازمان ها به منظور برآورده کردن نیازهای مشتریان
      • برگزاری پنل های آموزشی و تخصصی مدیریت (ارائه گواهینامه رسمی)

محورهای رویداد:

  1. سخنرانی مقامات دولتی و دانشگاهی
  2. برگزاری پانل­های تخصصی و کارگاه­های آموزشی و کاربردی
  3. ارائه گواهینامه های آموزشی معتبر
  4. نشست های تخصصی پرسش و پاسخ
  5. امکان ارتباط موثر مشارکت­ کنندگان برای تعاملات و همکاری­های تجاری و دو جانبه
  6. نشست مطبوعاتی برگزاری اجلاس در طی مراسم

ارکان ششمین همایش ملی نقش مدیران اقتصادی در پیشبرد اقتصاد مقاومتی:

همایش: نشستی که شرکت‌کنندگان در آن‌، نمایندگان دولت‌ها و سازمان‌ها یا متخصصان امور فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی هستند و برای بحث، تبادل نظر و تقدیر و تجلیل درباره‌ی موضوعی خاص گرد هم می‌آیند. چنین نشست‌هایی در سطح ملی یا بین‌المللی و به‌ صورت دائمی یا موقت، برگزار می‌شوند.

ساختار همایش:

  • شورای علمی و سیاست­گذاری همایش:

شورای علمی و سیاست­گذاری به جهت تعیین اهداف، راهبردها و برنامه ­های همایش و ارزیابی کیفی و کمی همایش در ابعاد تعریف شده، تشکیل می­گردد.

  • اعضای شورای علمی و سیاست­گذاری همایش:

اعضای این شورا نیز پس از انجام مکاتبات لازم با نهادها و سازمان های حاکمیتی و دولتی شکل خواهد گرفت.